گرگها را دوست دارم

خرید بک لینک
گرگها را دوست دارم
مغرور.......
باتعصب......
بی رحم.......
بی اعتماد.....
بی اعتنا......
گرگها را دوست دارم.....
حاضرند بمیرند ولی تن به قلاده نمیدهند
همیشه با گله اما تنها......
گرگ باش تا محتاج نوازش نباشی
گرگ یعنی ارتش تک نفره
تنها
سگ از ناتوانی وترس،ازتنهایی با وفا شد وگرنه سگ کجا و وفا کجا!!
خوشا گرگ بودن و از گرسنگی مردن ولی تن به خفت قلاده ندادن
شیرها ادعا میکنندسلطان جنگلند وببر قویترین حیوان دنیاست!
اما خنده ام میگیرد وقتی میبینم بدستور یک آدم در سیرک بالا وپایین می پرند!
ولی "گرگ" رام نمیشود!
برای کسی عوض نمیشود و......
همه میدانند بازی کردن با "گرگ" حکمش "مرگ" است...

قاتل...

ما را در سایت قاتل دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 131 تاريخ: يکشنبه 19 اسفند 1397 ساعت: 14:20

صفحه بندی